Uaiii! Cu ce te-ai dat?!

339430871_91b5237920.jpg

E un tag mai vechi..eu din asta traiesc aici pe blog:) sa inteleg ca trebuie sa scriu care sunt parfumurile mele preferate si cum miroase blogul meu….ei bine, nu ma limitez la atat…e un subiect prea complex sa nu bag din top diferite anumite si de aceea trebuie sa recunosc ca….

….intorc capul dupa lume pe strada indiferent ca sunt femei sau barbati…intotdeauna fac asta…dar in mod special atunci cand cineva lasa in urma lui o adiere finutza de parfum. Imi vine sa acostez persoana si sa intreb cu ce s-a dat….In schimb acelea cu care am avut cel mai mult tangenta le recunosc din mii parfumuri, fara gres. Sunt mirosuri care imi raman intiparite si probabil la toti ni se intampla sa le asociem cu un anume eveniment important sau perioada din viata noastra care ne-a marcat… desi sunt fiarta dupa parfumuri prefer naturaletea, mirosul de om….e cel mai finutz parfum..

……………………………………………………………………………………………………………….

Sincer cateodata imi vine rau cand sunt intr-un mijloc de transport si la un moment dat sniff-ui un danf puternic de “shprei” din-ala dulce ametitor.. dadada! stiti de acele parfumuri cu diferite mirosuri greoaie nasului, gen: miros de patrujel, MARAR, o combinanie intre leustean si ridiche, miros de naftalina cu vanilie, miros de glazura de zahar ars cu menta, mirosul mat de sapun acru…ce-i cu alea?! Fiecare are propriul barometru de “digerat” parfumuri dar al meu e cel mai “paranoic”…daca eu ma dau cu prea mult parfum sau ma aflu in apropierea unui om care s-a shpritzat cu tot flaconul, mi-e mega raaau- ma fac alba la fata si respir pe gura, dar nu scot un cuvant si ma uit intr-un punct fix…aveti grija cat parfum puneti pe voi ca s-ar putea la un moment dat sa va amorteasca nasul si sa credeti ca mirosul s-a dus, cand de fapt………… Am un fix sa miros aproape totul(parca sunt un caine detectiv)… De la haine la mancarea, machiajurile, mainele, parul, creioanele, pana si apa pe care o beau… cadourile pe care le primesc, cartile, biletelele mai vechi…

……………………………………………………………………………………………………………….

Cele mai finutze dupa parerea nasului meu sunt: L’eau par Kenzo(foarte fresh) , Darling-Kilie Minogue(miros de jeleu), Moschino femme(foarte vintage, finut, ca un nor de fum de la betisor parfumat)….altele sunt mirosuri de om dar care nu au nume..sau au, dar nu vreau sa-i mirositi si voi:>

Blogul meu miroare a crud…miroase a hartie si a creioane de ceara…un pic a praf si rimel albastru, a lamaie si pufuleti…izeste putin a naftalina dar si a flori de cais…a paine caldaaa si a iarna din-aia cu zapada puffy, dar cu toata aceasta combinatie, oricum nu-i la fel de chinuitoare ca stim noi care…..

10 Comments

  1. Maria said,

    November 13, 2007 at 12:55 am

    Abia acum am citti titlul si imi vine sa rad 😀
    Mi se pare ca ai gasit perfect mirosurile blogului tau, sau mai bine zis… mirosul tau definitoriu: “un pic a praf si rimel albastru, a lamaie si pufuleti…izeste putin a naftalina dar si a flori de cais…a paine caldaaa si a iarna din-aia cu zapada puffy”

    🙂

  2. Andreea said,

    November 13, 2007 at 1:03 am

    Omul are darul asta sa-si aminteasca de anumite chestii cand sniffuieste ceva.
    Tare faza cu cainele detectiv 😀 Mie imi place sa simt miros de citrice cel mai mult 🙂

  3. lunan said,

    November 13, 2007 at 1:20 am

    foarte tare faza cu mararu si LEUSTEANUU ESTII O TARE PUP U LU

  4. Danana♪♫ said,

    November 13, 2007 at 11:55 am

    Pret a Porter… ala e parfumul meu 😀

  5. notalent369 said,

    November 14, 2007 at 6:03 pm

    daca o sa mai aud vreodata de rimel albastru, draga mea, numai la tine o sa-mi zboare gandul.te pup si mi-e dor de moaca ta!

  6. Ana banana said,

    November 14, 2007 at 6:07 pm

    hihihi! din pacate sau nu, pentru inca vreo 2 saptamani voi fi mai naturala ca niciodata:) am conjunctivita…adio rimel albastru! si eu te pup mega

  7. julie said,

    November 16, 2007 at 11:35 am

    mah ana…ai un stil…fac pe mine de ras. Parca te-as vedea pe tine povestind printre toate randurile alea

  8. oanaa said,

    December 28, 2007 at 5:55 pm

    stiu…si eu miros mancarea sau orice chestie pe care urmeaza sa o mananc 🙂 si deja toata lumea se ia de mine! si nu ma mai scoate nimeni la masa..dar NIMENI! dar nu sunt singura weird din punctul asta de vedere. dar blogul tau miroase a muuulte chestii.are personalitate multipla? 🙂

  9. January 23, 2008 at 11:05 am

    Dragutz text… 🙂

  10. Andi said,

    April 29, 2008 at 2:11 pm

    Shprei DORINA, din ala de vand tiganii pe tren! :))


Leave a comment